Sari la conținut

Companii SEO, prezentarea companiilor SEO, din România. Cu un audit SEO pentru o companie de marketing, echipa noastră este capabilă să vadă cum au fost implementate serviciile oferite de compania listată în indexul nostru.

Dacă sunt urmate cele mai bune practici SEO (și ne permite să oferim recomandări pentru îmbunătățirea modului în care funcționează SEO și marketing-ul online), vom lista compania în indexul nostru.

Ce avantaj au aceste companii SEO?

În primul rând, suntem conștienți de faptul că nu vom avea prea multe website-uri listate în această secțiune. Motivul este destul de simplu! Nu toate companiile care oferă servicii de link building sau servicii SEO, au website-urile optimizate.

În cazul în care vom primi solicitări de listare în index-ul nostru, vom afișa următoarele date:

  1. Vechimea website-ului – afișăm vechimea website-ului pentru că o companie poate fi închisă și redeschisă sau poate avea numele schimbat.
  2. Autoritatea numelui de domeniu (Domain Authority)
  3. Autoritatea paginii (Page Authority)
  4. Citation Flow – Citation Flow este o marcă comercială înregistrată de Majestic care se referă la popularitatea unei legături într-un site fără a ține cont de calitatea acestor legături.
  5. Trust Flow – Trust Flow este tot o marcă comercială înregistrată de Majestic. Acest metric analizează cât de încredere este un website prin măsurarea calității sale. Calitatea este obiectul esențiale al acestei valori. Dacă un link îndreptat către site-ul dvs. este autoritar și calitativ, atunci Trust Flow-ul website-ului va crește.

Optimizare SEO On-page

Aici lucrurile se pot complica puțin! Nu dorim decât să oferim persoanelor sau companiilor care au nevoie de servicii SEO, decât informații despre companii care au propriul website bine optimizat.

Teoria și practica ar trebui să fie punctul forte al oricărei companii SEO. Dacă o anumită companie oferă servicii de optimizare SEO, care la modul general înseamnă partea tehnică a unui website și website-ul companiei respective este foarte slab optimizat, atunci compania respectivă nu poate fi de încredere.

Oglinda oricărei companii SEO, ar trebui să fie website-ul de prezentare. Aici își va prezenta ofertele, aptitudinile, serviciile, etc.

Dacă pe website-ul nostru prezentăm servicii SEO, ar trebui în mod normal să deținem un website bine optimizat. O companie SEO, nu trebuie să se bazeze doar pe link-urile cumpărate, ci și pe experiența în mediul online.

Cum testăm un website?

Testul de optimizare pentru companii SEO, este destul de simplu. În primul rând ne bazăm pe rezultatele organice din motorul de căutare Google. Noi folosim auditul din browserul Chrome. Puteți citi un articole despre audit SEO, cu Google Chrome.

Înapoi sus