Comerț electronic, 3 trucuri trecute cu vederea de website-uri

Comerț electronic, 3 trucuri trecute cu vederea de website-uri. Lumea comerțului electronic este extrem de competitivă, cu mii de website-uri de nișă. Concurența în acest domeniu de activitate, se bazează pe serviciile de link building.

Optimizarea website-urilor de comerț electronic este diferită de blog-uri sau website-uri ale companiilor

Suntem într-un domeniu în care mulți concurenți sunt umăr la umăr în cursa pentru câștig. Orice parte a website-ului care poate fi perfecționată aduce un plus pentru dvs.

Majoritatea managerilor de website-uri se ocupă de diligența cuvenită atunci când vine vorba de SEO. Se asigură de prezența unui nivel de bază de optimizare SEO pe pagina lor de comerț electronic.

Cu atâtea în joc, există lucruri simple pe care proprietarii de website-uri și managerii le pot face. Pot oferi website-ului un impuls suplimentar pentru a ajunge în partea de sus a SERP-urilor.

Optimizarea website-urilor de comerț electronic este diferită de cea pentru blog-uri sau alte website-uri. Sutele sau miile de pagini de produse pot crea probleme pentru „planul de joc” SEO.

Pentru website-urile de comerț electronic, nivelul de bază al optimizării nu garantează un trafic organic. Prezentăm câteva strategii pe care multe website-uri le trec cu vederea.

Acestea pot oferi afacerii dvs. de comerț electronic un avantaj suplimentar.

Asigurați-vă că plasați eficient cuvintele cheie

Plasarea cuvintelor cheie întotdeauna frânează frecvența. Introduceți prea multe cuvinte cheie în paginile dvs.? Riscați să fiți penalizați de algoritmii motoarelor de căutare.

Îndreptați-vă atenția către cuvintele cheie care se află în locația potrivită.

Google pune prioritate pe începutul titlurilor. De aceea, este locul în care veți dori să aveți cuvinte cheie direcționate. Asigurați-vă că includeți cuvântul cheie și în descrierea meta.

Google nu va alege conținut aleatoriu din pagină pe care să îl folosească drept descriere.

Este adevărat că descrierea meta în sine nu afectează clasamentul dvs. Însă, e importantă atunci când vine vorba de ratele de click, deci nu o neglijați.

Adresa URL, antetul și subtitlurile se află pe locul doi în spatele metadatelor paginii dvs. Asigurați-vă că includeți cuvintele cheie în aceste locații. De asemenea, așezați-vă cuvintele cheie pe întregul corp al conținutului, într-un mod natural.

Dați imaginilor un context cu Alt Text

Multe website-uri de comerț electronic pierd șansa de a valorifica imaginile cu alt text. Alt text este pur și simplu un text descriptiv aplicat unor imagini de pe website-ul dvs.

Acest text permite crawlerilor de la Google să citească imaginea. Astfel, oferă un context în raport cu conținutul care îl înconjoară.

Un alt text scris corect poate oferi website-ului dvs. un pas în fața concurenței. Profitați de popularitatea căutării de imagini pe Google.

Acest lucru este important, în special pentru website-urile de comerț electronic. Țineți cont de numărul mare de fotografii incluse în magazine online tipice.

Este important să vă alocați timp pentru a adăuga alt text de calitate în fiecare imagine a produsului dvs. Acesta reprezintă un mare angajament. Veți vedea, cu siguranță, avantajul atunci când vă întreceți concurența în SERP.

Rețineți că eforturile dvs. pot fi în zadar dacă nu includeți alt text de calitate. Un alt text solid oferă o descriere detaliată a imaginii.

Evitați să scrieți doar despre ce e articolul. În schimb, includeți marca, numerele de articole și alte descrieri specifice. Majoritatea crawlerelor de pagini web citesc doar aproximativ 125 de caractere de alt text, deci păstrați-l scurt.

Profitați de alt text, incluzând cuvintele dvs. cheie, dar evitați umpluturile. Concentrați-vă pe furnizarea contextului imaginii și includeți cuvântul cheie, dacă este logic.

Evitați conținutul duplicat în website-urile de comerț electronic

Este posibil să fi auzit că rege este conținutul când vine vorba de o optimizare SEO solidă. Acest lucru este adevărat, însă afirmația abordează doar o parte din problemă.

Conținutul original este cu adevărat regele. Puteți avea tot conținutul din lume pe website-ul dvs. Însă, dacă există duplicate în altă parte pe web, clasamentul dvs. va avea de suferit.

Nu veți fi penalizat direct pentru conținut duplicat pe pagina dvs.. Cu toate acestea, puteți crea probleme motoarelor de căutare. De exemplu, atunci când încearcă să vă indexeze adresa URL.

Conținutul duplicat face dificilă stabilirea adresei URL. Aceasta este cea mai relevantă pentru cuvintele cheie date.

Acest lucru poate fi destul de comun pentru website-urile de comerț electronic. De exemplu, pentru cele cu descrieri ale produselor unor furnizori.

Descrierile produsului distribuit sunt adesea copiate în magazine online individuale de comerț. Astfel, se creează o cantitate vastă de conținut duplicat pe internet.

Trebuie să creați cât mai multe descrieri unice ale produsului. Poate fi provocatoare o asemenea activitate. Luați în considerare că multe website-uri de comerț electronic au sute sau mii de produse.

E posibil să aveți prea multe produse pentru a scrie descrieri unice pentru fiecare. Este în regulă! Ideea e să evitați pagină după pagină fără un conținut unic.

Scopul este de a rescrie majoritatea descrierilor și veți avea un început bun.

Concluzie

Este adevărat că optimizarea SEO pentru comerț electronic prezintă un set de provocări. Mai ales în comparație cu un website sau blog tradițional.

Cantitatea masivă de piese în mișcare și conținut variat poate face extrem de dificilă o optimizare. Poate fi tentant să stabiliți strategii SEO de bază.

Poate că o să le considerați suficient de bune. Însă, făcând câțiva pași în plus, puteți folosi tactici pe care mulți manageri de website le trec cu vederea. Dacă depuneți un efort, veți vedea că munca grea va duce la un trafic crescut.

Lasă un comentariu