Cuvinte cheie, cum se realizează cercetarea pentru optimizare SEO

Cuvinte cheie, cum se realizează cercetarea pentru optimizare SEO. Găsiți cuvintele și expresiile esențiale pe care să le adăugați în text, pe pagina dvs.

Fără cuvinte cheie potrivite, eficiența optimizării SEO este în pericol

Cercetarea de cuvinte cheie e un aspect extrem de important al campaniei de optimizare SEO și link building. Website-ul dvs. vizează cuvinte cheie greșite?

Motoarele de căutare și clienții dvs. nu vă vor găsi niciodată.

Asta înseamnă pierderi de bani și scăderi în clasamente, fără sens. Direcționând cuvintele cheie greșite, puneți în valoare anunțurile plătite.

Aruncați tot timpul și energia pe care o puneți pentru ca website-ul dvs. să se clasifice pentru acești termeni. Dacă doriți să rămâneți competitivi, nu vă puteți permite să faceți asta.

Trebuie un cuvânt cheie relevant, pentru a vă conecta publicul cu produse și servicii specifice. Găsiți cel mai eficient mod. Această provocare se înmulțește atunci când vă extindeți în mai multe limbi.

Gândiți-vă la cuvintele cheie ca la întrebările adresate de un utilizator. Îl angajați pe utilizator, atrăgându-l pe website. Calitatea experienței lor vă poate afecta pozitiv marca…și negativ!

Gândiți-vă la ce vindeți, de fapt. Nu vă extindeți cuvintele cheie atât de mult încât să nu se raporteze la conținutul dvs. Dacă vindeți căzi de baie, nu fiți tentat să mizați pe cuvinte cheie pentru echipamente de duș.

Nu este suficient că sunt din aceeași sferă de interes.

Urmați acești patru pași esențiali de cercetare a cuvintelor cheie:

1. Cuvânt/concept

Descoperiți subiectul principal sau subiectul website-ului dvs. Găsiți cuvântul cheie sau expresia de bază, de exemplu „călătorie”.

Gândiți-vă la fraze largi și orientate, de cumpărare și orientare către cercetare și unice sau multi-cuvinte.

2. Sinonime

Apoi, lucrați la toate cuvintele și frazele care sunt similare cuvântului sau expresiei de bază. Acest lucru va extinde lista de cuvinte cheie pentru titluri și descrieri. De asemenea, vă ajută și în textul principal de pe pagina dvs. web.

3. Cuvinte cheie și colocvialisme

Adăugați cuvinte sau argou pe care clienții potențiali îl pot utiliza în motoarele de căutare.

4. Calificați-vă cu modificatori

Acestea sunt cuvinte pe care le puteți folosi cu cuvintele cheie pentru a crea fraze căutate de clienți. Acest lucru vă va ajuta să localizați elemente de sens în cuvintele cheie pe care le utilizați.

De exemplu, frazele dvs. de cuvinte cheie pot include: elemente de calitate (comparați, cel mai bun). Adjective de preț, adjective de produs, nume/tipuri de produse.

De asemenea, și nume de producător/mărci, cuvinte care indică utilizarea destinată (pentru el, înapoi la școală). Dacă puteți vedea structura tipică a sensului în cuvintele cheie, devine mai ușor să gândiți mai multe variații.

Acum, aveți lista de cuvinte și expresii din cercetarea dvs. de cuvinte cheie. Trebuie să le studiați și să vă întrebați dacă acestea vă aduc…

  • volumul potrivit de clienți;
  • clienți care vă caută produsele;
  • clienți gata să cumpere;
  • clienții concurenților dvs.;
  • oportunitatea de a prezenta punctele dvs. de vânzare unică, direct împotriva concurenților.

Cuvinte cheie și plata per click

Analiza cu privire la cuvinte cheie generice din cercetarea dvs. este esențială. În aces mod, înțelegeți cererile utilizatorilor. Unele cuvinte cheie au mai multe opțiuni cu privire la exact ceea ce utilizatorul cere.

La traducerea și localizarea campaniilor, analiza cuvintelor cheie devine mai complexă. Intenția utilizatorului va varia, în funcție de piață.

Utilizarea unor marketeri de căutare locali calificați este cea mai bună opțiune. Dacă utilizați instrumente de traducere, începeți simplu!

Traduceți, mai întâi, concepte de bază sau substantive. Apoi, utilizați instrumente de cercetare a cuvintelor cheie. În acest mod, puteți extinde și găsi variații.

Dacă traduceți substantive, încercați să utilizați pluralul. Cel mai probabil, obțineți sensul care corespunde cel mai îndeaproape cu utilizatorul de căutare.

Aveți în vedere aceste concepte de cercetare a cuvintelor cheie SEO. Vă puteți pregăti și pentru călătoria cu plata per click (PPC).

Veți crea o experiență mult mai bună pentru utilizator.

Puneți anunțul în fața clienților care vă caută produsele și serviciile mai des, ceea ce vă va îmbunătăți marca. De asemenea, veți economisi bani.

Eradicați respectivele afișări și click-uri irosite. Astfel, veți avea ca rezultat rate de click mai mari pentru combinațiile de cuvinte cheie.

Lasă un comentariu