SEO, de ce este mai important decât căutarea unor cuvinte cheie

SEO, de ce este mai important decât căutarea unor cuvinte cheie. Poate fi atât de ușor să se cadă în capcana că totul este despre a folosi cuvinte cheie.

Cei care au cunoștințe de marketing de conținut nu pot ignora partea de optimizare SEO. Importanța optimizării conținutului pentru a fi găsit de motoarele de căutare este esențială.

Cercetările arată că puține persoane caută pe Google sau alte motoare de căutare dincolo de prima pagină. În acest sens, obținerea unui clasament ridicat este esențială.

De ce cuvintele cheie nu sunt suficiente pentru o optimizare SEO

Acesta este motivul pentru care cuvintele cheie nu sunt totul în SEO. Luați căutări comune pe care oamenii le-ar putea face pentru servicii de hosting. Cuvintele cheie scurte ar putea fi expresii precum ”companii de hosing” sau ”magazine online”. Între timp, cuvintele cheie lungi vor face referire la probleme mai specifice.

Mulți furnizori de servicii similare ce produc marketing de conținut sau link building, au același fel de cuvinte cheie. Va exista un număr foarte mare de rezultate potrivite. Fără alte criterii, ar fi un caz de noroc chior ce conținut ajunge pe prima pagină.

Nu a fost întotdeauna cazul, desigur. În primele zile de SEO, cuvintele cheie chiar au fost totul. Articolele cu mai multe cuvinte cheie ar putea stimula un clasament.

Producătorii de conținut lipsiți de scrupule puteau include termeni de căutare populari. Însă, aceștia nu prea aveau nicio legătură cu subiectul. Pur și simplu se urmărea doar obținerea de trafic și o clasare cât mai bună.

Ce s-a schimbat în legătură cu algoritmii motoarelor de căutare

Motoarele de căutare au răspuns la asta în urmă cu aproximativ un deceniu. Schimbându-și algoritmii, au realizat mai multe actualizări. S-au adăugat alte elemente luate în considerare la determinarea unui clasament:

  1. calitate și fiabilitate;
  2. lungime;
  3. securitatea website-ului;
  4. compatibilitatea cu dispozitivele mobile;
  5. SEO tehnic și experiența utilizatorilor;
  6. vârsta, domeniul și autoritatea adresei URL;
  7. backlink-uri bune;
  8. imagini.

Acestea sunt doar câteva dintre elementele care sunt luate în considerare. Aparent, Google are aproximativ 200 de factori, deși este un secret al companiei care sunt aceștia. Elementele de mai sus pot fi adăugate tuturor cuvintelor cheie, pentru a decide un clasament.

Pentru scriitori, accentul este pe potrivirea utilizării cuvintelor cheie relevante cu cea a producerii de conținut. Trebuie urmărite și cele mai bune legături. Acestea vor contribui și mai mult la un clasament, dacă provin din surse de înaltă autoritate.

Un backlink către un website cu câteva mii de vizualizări va contribui puțin. Un website cu sute de mii sau chiar milioane va avea un impact semnificativ. Cu toate acestea, este important să evitați backlink-urile proaste.

De exemplu, domenii toxice sau legături rupte. Este și un exercițiu foarte productiv de a verifica și actualiza backlink-urile pe conținutul existent. Acest lucru vă poate asigura că legăturile existente sunt încă în formă bună.

Puteți adăuga link-uri mai bune pentru a le înlocui pe cele deja existente, atunci când apare șansa.

De ce regula celor șapte trebuie să fie mereu amintită

O scriere de bună calitate ar trebui să fie întotdeauna centrală pentru afacere, după cum este regula celor șapte. Un consumator trebuie să întâlnească un mesaj de marketing de șapte ori, în medie, înainte de o achiziție.

Se aplică alături de marketing-ul de conținut sau orice altceva. A fi găsit online este doar o parte a problemei. Producerea genului de conținut editorial pe care oamenii vor dori să-l continue este crucială pentru afacere.

Lungimea este, de asemenea, un factor important. Motoarele de căutare consideră că este un element esențial în conținutul de calitate. Articolele mai lungi obțin un clasament mai bun.

A scrie mai mult despre un subiect înseamnă că blog-ul sau articolul de știri este mult mai detaliat. Astfel, furnizează o cantitate mai mare de informații.

Modul în care pozele pot face o diferență în optimizarea SEO

Imaginile sunt, de asemenea, un element semnificativ în clasamentul conținutului. Trebuie avuți în vedere următorii factori:

  • calitatea bună a imaginilor;
  • imaginile trebuie să fie relevante;
  • imaginile sunt bune, dar videoclipul este și mai bun.

Imaginile bune partajează textul și pot face conținutul mai atractiv. Pe lângă asta, adaugă sens și autoritate dacă se potrivesc bine.

Videoclipul este cu un pas în față. Oferă o sursă suplimentară de informații, ceea ce face mai probabil un conținut util. Cercetările au arătat că oamenii preferă mai degrabă să privească decât să citească ceva de pe un ecran.

Potrivit unor studii, 82% din traficul IP va fi video până în 2021. Cu siguranță, încorporarea unui videoclip într-un articol va ajuta la îmbunătățirea clasamentului dvs. Cu atât mai mult, dacă este un videoclip cu o autoritate puternică obținută dintr-o mulțime de vizualizări.

Construirea autorității domeniului este, desigur, un proces îndelungat. Aceste servicii SEO organice vor avea nevoie de timp pentru a ajunge în topul clasamentului. Toate acestea, pe măsură ce vârsta și autoritatea unei adrese URL cresc, odată cu trecerea timpului. Nu trebuie neglijată nici producerea de mai mult conținut.

Cu cât este mai veche o adresă URL, cu atât cresc șansele de a fi clasată la un nivel înalt. Dacă website-ul dvs. este nou, singurul lucru pe care îl puteți face este să lucrați la consecvență. Produceți conținut de calitate și vă construiți treptat clasamentul.

De ce SEO se aplică, în continuare, căutării plătite

Scurtătura unor companii de marketing, pentru o clasare bună mai devreme, este utilizarea unor căutări plătite. În domeniu, se mai cunoaște după denumirea de publicitate cu plata per click (PPC). Se licitează spațiu pe motoarele de căutare și alte website-uri cu trafic, cum ar fi platformele de social media.

Faptul că există concurență pentru spațiu și sumele licitate pot fi similare duc la următoarea concluzie. Algoritmii motoarelor de căutare vor recompensa, în continuare, o bună optimizare SEO. În același timp, vor penaliza ceea ce este de sancționat.

Cât de tehnic poate deveni SEO

Sunteți cel mai bun scriitor de conținut. Acesta este de o mare relevanță pentru potențialii cititori. Includeți toate cuvintele cheie SEO potrivite și mențineți teme consecvente. Toate aceste eforturi vor fi risipite dacă nu sunt susținute de latura tehnică.

Un exemplu clasic de SEO slab tehnic este un website cu o încărcare lentă. Acest lucru poate avea diverse cauze. Dacă nu este abordată problema, riscați o rată ridicată de respingere.

La rândul său, acest lucru va fi pedepsit de algoritmul motorului de căutare. Într-adevăr, Google a anunțat o actualizare a algoritmului, care va penaliza încărcările lente. Pentru a vă asigura că nu vă aflați în asemenea situații, luați în considerare un audit SEO.

Aceasta este una dintr-o serie de probleme legate de experiența utilizatorului, care trebuie luate în considerare. Aproximativ jumătate din căutări sunt efectuate pe telefoanele mobile. Numărul acestora a crescut rapid, în ultimii ani.

Conexiunile sigure sunt, de asemenea, cruciale. O conexiune HTTPS pe un website este mai sigură decât una HTTP. Astfel, este pozitivă pentru SEO. Într-o epocă din ce în ce mai îngrijorată cu privire la securitatea cibernetică, o conexiune sigură este importantă .

Un website trebuie să fie accesibil pentru a permite motorului de căutare să ajungă la el. În acest mod, poate să evalueze paginile sale și să ofere un loc în clasament.

Cu toate acestea, există câteva elemente tehnice de SEO de care ar trebui să aveți grijă. Acestea includ expresii de cuvinte cheie în titluri de pagină și descrieri meta. Ambele ajută la semnalizarea că aceasta este pagina potrivită pe care o caută utilizatorul unui motor de căutare.

Lasă un comentariu