Sari la conținut
Abilități de marketing digital, 7 trăsături esențiale ale unor manageri SEO

Abilități de marketing digital, 7 trăsături esențiale ale unor manageri SEO

Abilități de marketing digital, 7 trăsături esențiale ale unor manageri SEO. Managementul SEO este un cocktail format din diferite abilități, printre care și serviciile de link building.

Introducere

Rolul managerului SEO se află în zona gri dintre marketing de conținut și partea tehnică a rulării unui website. Managerii SEO sunt, de obicei, marketeri specializați în optimizare SEO, partea tehnică a unui website pentru Google. În mod evident, aici intră și alte motoare de căutare din întreaga lume.

Dacă manager-ul SEO deține abilități pentru dispozitivele mobile, abilități de social media sau de marketing digital, cu atât mai bine.

Cu alte cuvinte, managementul SEO este un fel de cocktail de diferite abilități. Toate acestea trebuie să se reunească pentru a conduce spre un trafic organic relevant. În acest mod, cresc vânzările și la urmă, veniturile.

Sunteți în căutarea creșterii carierei dvs. SEO sau doriți un post de manager SEO? Vă oferim câteva sfaturi despre cum să câștigați fără să depuneți prea mult efort. Fără alte detalii, să trecem la treabă!

SEO este un peisaj în continuă schimbare. Manager-ul SEO trebuie să se adapteze constant pentru a prospera afacerea. Sfaturile din articolul acesta sunt la îndemână, fie că sunteți un începător sau un specialist cu experiență.

Citiți mai departe pentru a afla cum puteți culege cele mai bune rezultate ca manager SEO.

O înțelegere clară a celor mai bune practici SEO

În calitate de manager SEO, o abordare bună a celor mai relevante practici SEO este o necesitate. Este esențial să înțelegem ce funcționează și ce permite Google. Îl putem denumi ghidul oficial Google SEO pentru începători.

Rețineți că ceea ce a funcționat în trecut vă poate pune în dificultate astăzi. Cel mai bine este să vă mențineți în permanență în ritm cu noutățile. Aflați cât puteți despre cele mai bune practici SEO din lumea modernă.

Căutați aplicații practice care dovedesc că teoria funcționează efectiv.

Un manager SEO valoros trebuie să dețină abilități de optimizare SEO on-page și off-page. În plus, ar trebui să vă acoperiți și bazele tehnice SEO. Astfel, aveți o perspectivă completă pentru a conduce campanii SEO de succes.

Analiza datelor se înscrie în lista de abilități de marketing digital

Datele sunt noul combustibil, se spune și tind să fiu de acord 100%. Există studii de caz documentate ale unor companii. Acestea profită de informații pentru a tripla veniturile. Încă nu am vorbit despre cum puteți utiliza date mari pentru a vă alimenta ”utilajele SEO”. În acest mod, puteți realiza explorări profesioniste.

Într-o lume a instrumentelor de analiză a datelor, căutarea acestora este la fel de ușoară ca Abracadabra. Dar, poate că nu vă pasă de magie. Doriți să aflați cum puteți să profitați la maxim de rapoartele dvs. de perspectivă. Iată unde ajută abilitățile de analiză a datelor.

Instrumentele preferate pentru mulți manageri SEO includ Google Analytics, Moz și SEMRush, printre altele. În timpul liber, consultați strategii Magento 2020, pentru că veți avea nevoie de aceste informații.

Indiferent de instrumentul pe care îl utilizați, derivarea de soluții din date complexe, este o deprindere de neprețuit. Reprezintă un exemplu a ceea ce înseamnă să posezi abilități de marketing digital.

Stăpânirea analizelor de date este de o mare importanță. Puteți utiliza idei pentru a planifica un viitor curs de acțiune care se aliniază fără obiective. Aflați cum să utilizați instrumentele de analiză a datelor. În acest mod, puteți realiza deducții care să mențină campaniile dvs. SEO.

Abilități de marketing digital

Există un motiv pentru care multe companii cheltuiesc foarte mult în campaniile de marketing SEO. Cu alte cuvinte, nicio proprietate web nu poate prospera fără trafic organic. Cu cât conduci mai mult, cu atât perspectivele tale sunt mai bune.

Există o cerere uriașă pentru managerii SEO cu alte abilități de marketing digital.

Sunteți familiarizat cu marketing-ul plătit pe social media? Puteți ”pirata” marketing-ul viral? Expresia de marketing vizual înseamnă ceva pentru dvs.? Străduiți-vă să deveniți un manager SEO care folosește alte abilități de marketing digital. Astfel, puteți conduce website-ul spre mai mult trafic.

Cu alte cuvinte, puteți combina SEO și noi canale de marketing digital pentru a vă îmbunătăți rezultatele? Dacă da, felicitări! Vă descurcați bine. În caz contrar, puneți-vă în evidență abilitățile de marketing digital. Bine ați venit în noua eră!

Marketing de conținut

Indiferent de ce, conținutul este și va fi întotdeauna fundamentul oricărei campanii de optimizare SEO. Fără conținut, ești ca un Humvee fără combustibil, prins în mijlocul deșertului. Conținutul este elementul de viață al oricărui website.

Ca atare, este de la sine înțeles că un bun manager SEO are nevoie de abilități de marketing de conținut. Numai în acest mod poate ieși în evidență, în mulțime. Marketing-ul de conținut se referă la crearea unei valori pe termen lung. Sursa se regăsește în conținutul care generează rezultate SEO și rate de conversie mai bune.

Mai mult, marketing-ul de conținut vă permite să creați un profil de cuvinte cheie. Puteți crea oferte vizate relevante pentru publicul dvs. În plus, vă oferă șansa de a crea autoritate și de a genera buzz.

Nu trebuie să fii un scriitor stelar pentru a lucra în zona de marketing. Trebuie să cercetați publicul țintă în mod eficient. Puteți conduce ”ostilitățile” de acasă, cu puțin efort. Dacă trebuie, nu ezitați să angajați un marketer de conținut SEO.

Planificarea strategică

Strategia este numele jocului. Angajatorii caută în mod activ manageri SEO care pot alinia campanii la obiectivele de afaceri. O optimizare SEO a website-urilor pentru a ”străluci” în motoarele de căutare este un lucru bun. Însă, generarea de trafic organic ce nu se aliniază obiectivelor de afaceri rămâne fără efect.

Un manager SEO are nevoie de viziune strategică pentru a crea campanii SEO care să genereze trafic. Acel trafic trebuie să conducă afacerea înainte. Direcționarea celor care caută ”descărcări gratuite de filme” pe o pagină cu produse pentru câini nu are rost.

În calitate de manager SEO, este responsabilitatea dvs. de a studia afacerile, concurența și tendințele. Informațiile pe care le obțineți vă ajută să dezvoltați o viziune clară. Prin aceste abilități de marketing digital puteți obține cele mai bune rezultate.

Încorporați planificarea strategică profitând de date și puneți în schemă planurile care duc la rezultate concrete. Abilitatea de aliniere a resurselor disponibile cu obiectivele de afaceri ajută la salvarea muncii.

Abilități de marketing digital prin încorporarea altor persoane

Izolarea nu este străină multor manageri SEO. O bună parte a managerilor SEO lucrează singuri, ca antreprenori independenți. O altă parte își desfășoară activitatea singuri, în cadrul companiei. Cu toate acestea, alți manageri SEO conduc echipe. Unii dintre ei chiar intenționează să gestioneze echipe, în viitor.

Indiferent dacă lucrați singuri sau conduceți o echipă, abilitățile soft sunt de dorit. Acestea vă ajută să creați o carieră SEO excelentă. Pentru începători, nimeni nu vrea să colaboreze cu un manager necunoscut SEO care le știe pe toate.

În al doilea rând, niciun angajat nu se bucură să lucreze cu un manager SEO care latră comenzile. Conduceți o echipă? Trebuie să fiți gata să vă motivați membrii să își îndeplinească planul strategic SEO.

Trebuie să vă obișnuiți cu ideea de a permite celorlalți să execute sarcini fără supravegherea dvs. Cu atât mai mult dacă până acum ați fost un ”lup singuratic”. Împreună cu aceste abilități de marketing digital, colaborați cu angajații care vă ajută. În acest mod, creștiți în rolul dvs. de manager, zi de zi.

Conducerea și flexibilitatea

Optimizarea SEO este un efort pe termen lung. Managerii SEO care prosperă au capacitatea de a se adapta rapid la schimbări. Trebuie să anunțați cu ușurință clienții dvs. când au loc schimbări de algoritm. Asta înseamnă că clasamentul lor SEO a scăzut. Tactica veche nu mai funcționează și trebuie înlocuită.

Trebuie să dorești să continui învățarea, având în vedere că SEO este un domeniu cu un ritm rapid. O tehnică nouă SEO, un factor de clasare, o platformă, trebuie să continuați să învățați.

Nu vă feriți de ideea derulării de proiecte personale. Acestea vă pot ajuta să internalizați abilitățile SEO specializate. Dacă nu stiați, angajatorii tânjesc după managerii SEO care își pot demonstra expertiza.

Puteți crea un instrument pentru a rezolva o anumită problemă SEO? Angajatorilor le va place asta. Cine știe? Ca freelancer, poate oferiți instrumente unui specialist SEO, contra cost. Toate acestea pot însemna doar lucruri bune pentru cariera dvs. SEO.

Un manager SEO excelent pe care toată lumea îl iubește, trebuie să pună pe primul plan obiectivele clientului. Studiați afacerea pentru a afla care este publicul țintă și ce cuvinte cheie relevante conduc la rezultate.

Prin urmare, un manager SEO trebuie să dezvolte o mulțime de diferite abilități, nu doar tehnice. Doar în acest mod puteți prospera într-una dintre cele mai competitive cariere SEO. O, și vă rog, nu uitați niciodată: conținutul este încă regele.

Înapoi sus